Kızlar selam herkese dün gece çok Sancım oldu bu sabah gittim iki santim açılma varmış ama NST de sancı çıkmadı eve gelmek istedim çarşambaya kadar bekleyeceğiz çarşamba gününe kadar gelmezse 6da yatış yapılacak suni sancı alacağım çok korkuyorum ve heyecanlıyım Allah hepimizin yardımcısı olsun suni sancı için herkes o kadar kötü konuşuyor ki inşallah normal sancımız gelir yengem on sene önce suni sancıyla doğum yaptı ikinciyi yapacan mı deyince tövbe diyor tramva olmuş kadında sizleri de korkutmak istemiyorum ama ben çok korkuyorum yani dua edelim birbirimize🤦🏼♀️🙏🏻😕😟😖