Nioli Acemiiii_anneeee bendede rahmim ters, korkma kendini strese salma. Ama katiyyen ağır kaldırma çok iş yapma ayakta çok kalma. Ben 27 haftaya geldim yetiştim. Sadece ilk başta rahmin ters dediler sonraki kontrollerde hiç konusu geçmedi.
Nioli yesimvera bende arkaya dönüktü doktor bana bir pozisyon önerdi. Dizlerinin üstündeyken (doggy). Anlarsın işte. Rahim ters diye ilişkiyi öyle sonlandırıp 30-40 dakka öyle yüzüstü falan beklemen lazımmış
ecemelis Ben şuan 12 haftalık oldum ilk gittiğinde doktora 5 haftalık gebrydim ve doktor bana da rahmim ters olduğunu söyledi ama normal olabiliyormuş şuanda da hiçbir sorun yok çok şükür Rabbim tüm bebeişlerimize sağlık versin