Acemiiii_anneeee Merhaba arkadaşlar 6hafta 6 günlük hamilelik doktor ters rahimli olduğumu söyledi hamileliğin biraz ağrılı geçer ama sıkıntı olmaz bebek büyüdükçe öne doğru gelir rahim dedi yaşayan var mı bilgi verebilir misiniz ilk gebeliğim
Zbyd3 Acemiiii_anneeee ayy inşallah bısey olmaz canım korkma dua et.bilemıyorsub ki ne zaman ne olur bende gebe kalmadan t rahim dedi histereskopi oldum ama yinede korkuyorum bısey olurmu diyr suan 6+4 haftalık grbeyim
mlkkk Acemiiii_anneeee ters rahimli olmanın hamileliğe de bebeğe de bi etkisi yok bende öyleyim bu ikinci gebeliğim ne hamile kalmam zor oldu ne hamileliğim her ikisinde de ilk haftalarda doktorlar bana da söyledi her hangi bi sıkıntı olmaz dedi yani için rahat olsun
trksrt Acemiiii_anneeee ya çok merak ediyorum doktorunuz ultrasonla karnınıza baktıktan sonra mı söyledi bunu? Yoksa alttan muayene ile mi
nur233 Acemiiii_anneeee Sorun yapma doktor kontrolünü aksatma yeter inşallah benimde kalp şeklinde ben bunu 2.gebeliğimde öğrendim düşün benimde biraz sıkıntılı geçiyor ağırlaştım baya ondan büyük ihtimalle Sağlıkla hayırla kucağımıza alalım 🌸
Acemiiii_anneeee Zbyd3 inşallah sıkıntı olmaz dedi ama sonuçta normalden farklı olduğu için artısı eksisi olur mu acaba diye merak ediyorum ama net bişeyler bulamıyorum sizinde ilk gebeliğiniz mi
Bbydust Zbyd3 merhaba bende de aynı durum var ve şu an 5+3üm. Randevum 6+0a denk geliyor normal muayenelerde de rahmimi zor görüyolar bu durumdan dolayı acaba keseyi geç görmeme kalp atışını geç duymama sebep olur mu
yesimvera mlkkk hamileliğiniz doğal yolla mı gerçekleşti. Bende 2 yıldır evliyim hiç hamile kalamadım hsg çekildi her iki tüpünde açık demişti doktorum ama rahmin biraz arkaya dönük dedi. Zaman zaman düşünüyorum acaba o yüzden mi gebe kalamıyorum. Bu ay aşılama yaptım inşallah tutar
Taliacim Merhaba bende smear testinde öğrenmiştim rahmimin arkaya doğru ters olduğunu, hamilelikte bir sorun teşkil etmiyor. Hamileliğe engel bir durumda değil. Gayet sağlıklı bir hamilelik geçiriyorum 32+5 im 🥰
Acemiiii_anneeee Taliacim çok mutlu oldum inşallah benimde öyle geçer sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah allah 🤲🏻🤲🏻🌸🌸🍀🍀🥰
Birannelikmeselesi Acemiiii_anneeee benimde rahmim ters. Normal rahimden tek farkı arkaya bakması ve bu nedenle karından ultrasonda doğru ölçümler yapılamıyor hatta bazen gözükmüyor bile. Vajinal ultrasonla görüntü alınıyor. İlk başta adet ağrısı gibi ağrı oluyor ama hani yataklara düşüren bir ağrı değil. 12.hafta gibi düzelmiş oluyor. İlk gebeliğimde de 12 de düzelmişti ikincide de. Başka bir sorunu yok.
trksrt Acemiiii_anneeee bir tane arkadaşıma doktoru karnından bakar bakmaz demiş rahmin ters diye. Ben ilk gebeliğimde iki doktor değiştirdim kaç kere usgye girdim hiç ters rahimlisin demediler 39+4 haftalıkken çatı muayenesi oldum o zaman doktorum rahmin tersti öne çektim o yüzden acımıştır dedi. Şaşırdım anlayamadım neden en başından beri belli olmadı diye. Bir de bebeğim hep gözüktü usgde bir problem de yoktu
Cacaege Acemiiii_anneeee ilk gebeliğimde hiç öyle bişey söylenmemişti ama bu gebeliğimde ilk haftalar bakmak çok zor olmuştu ters rahimsin dediler ne gebe kalmam da sıkıntı oldu nede gebelikte sıkıntı oldu hiç endişe etmeyin
Cotanakk yesimvera zannetmiyorum canım rahimin ters olması ya da arkaya doğru olması doğurganlığı etkilemiyor bence
Nioli yesimvera bende arkaya dönüktü doktor bana bir pozisyon önerdi. Dizlerinin üstündeyken (doggy). Anlarsın işte. Rahim ters diye ilişkiyi öyle sonlandırıp 30-40 dakka öyle yüzüstü falan beklemen lazımmış
yesimvera Cotanakk doktorum da bunun engel olmadığını söyledi ne kadar söylese de ister istemez ben öyle düşünüyorum