bestebern benim oğlumdan kalma artış markalı bir alt üst takım birde sabahlığım var işlemeli . Tertemiz duruyordu onu yıkadım . Yanına uzun pamuklu elbisem vardı yine kısa kollu . Yedek olarakta 1 adet trendyolmilladan alt üst uzun kollu beyaz takım aldım beli bağlamalı. Elbise aslında daha rahat tuvalete girip çıkarken ama ziyarete gelenler olduğunda doğrulup kalkmak zor oluyor altım açılır kafasına giriyorsun. İlk gün elbise 2. Gün takım olarak ilerleyeceğim ben bu sefer