bestebern ben Trendyol curve den almıştım siyah bir pijama, kruvaze 😊 çekim için de cossyby aquadan. Bir takım sarı, bir takım da pembe normal ama büyük beden pijama takımı almıştım. Sonradan bol geldikleri için giyemedim. Emzirmeye uygun gecelik almıştım bir de gri, beyaz dantelli.. en çok o geceligi kullandım hastanede, evde de siyah pijamaları kanamam durana kadar.

