dml33 Allah kolaylık versin canım ben Mart’a kadar bitirmek istiyorum alıcaklarımı çünkü sonra odası gelicek onları yıka ütüle yerleştir daha kendime hiç bişey almadım Mart gibi de kendiminkileri hallederim diye düşünüyorum anca yetişir çünkü bi günde herşeyi yapamam çabuk yoruluyorum 🤦🏻♀️