Kızlar bende ilk gebeliğimde hep hastanede yattım çok kusuyordum. Şuan 2. Gebeliğim 9+5 deyim bunda da ilaçtan önce bir günde 40 kere kusmuşluğum var ilaç beni rahatlattı prizin diye bi ilaç yazdı sabah ve akşam yatarken kullanıyorum doktor zorlandığın zamanlar 4 tane bile alabilirsin dedi bi deneyin bana iyi geldi dünya varmış tabi yine yemek falan yapamıyorum başkası yapınca yiyorum 😅