defnevedoruk ay neyse ugrasamıcam 😄 haziran bebeği olcak benimki de yenidoğan hiç biseyi yok , 3 ve 6 aylık için sipariş ettim bende haziran da patikli giyer mi ki bilemedim ama yenidoğan bebeği bi tık kalın giydirmek lazımmış ideal olur diye düşünüyorum aldım artık Nehyse:) bilseydim 9 ay için alırdım kışın giysin diye