Fey04 Kaç beden aldım canım nasipse kasımda doğum gözüküyo 6 ay alsam olur mu hiç hello babynin kalıplarını bilmiyorum 🤭
defnevedoruk Fey04 merhaba benim doğumum haziran sonu doğumum o yüzden 9 ay aldım ama hello babynin kalıpları küçük 6-9 değilde 3-6 gibi düşünüp aldım🌸
Berrakk39999 defnevedoruk 6 aylık çok mu küçük olur benim de temmuz başı gibi olacak inşallah 9 ay mı daha uygun olur
Damla_g28 defnevedoruk valla benimki Haziran sonu temmuzun başına denk geliyor kocaelindeyim ev akşamları serin oluyo die aldım 😂😂
Neferut defnevedoruk aslında kaçırmazdım ama yaz geliyor benim sıpa çorap sevmiyor çıplak olsun istiyor ayakları :) yeni doğum yapacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun
Anniskoo0634 defnevedoruk ben sipariş ettim de beden değişimi yapmak istiyorum nasıl yapılır acil yardımcı olur musun kargoya verilmeden yapayım
defnevedoruk Anniskoo0634 maalesef o nasıl yapılıyor bilmiyorum, siparişi iptal edip tekrar sipariş verin isterseniz