Ssevall zencefili belirli bi oranda kullanmalısın bana doktorum günde en fazla bi bardak demişti. Leblebi deniyebilirsin. Çok susuzluk çekiyorsan acilde serum taktırmalısın. Şuanda bu yaşadığın durumun bebeğine bir zararı yok ama kendi depoların boşalıyor. Doktorundan ilaç isteye bilirsin metpamid vs kesmiyor ama denemeni isteyebilir. Olmazsa zofer var ama ben zoferde içemedim suyla içmem gerektiği için onyzd kullanmaya başladım bulantılarım hala geçmedi yakında 30. Haftamızı tamamlıyacağız 😊 hala ilaç içiyorum ilaç içmeden kahvaltı bile yapamıyorum ama kurtarıcım oldu. İlk aylarda çok kilo vermiştim bulantıdan