Meryyy58 evet bunu hep söylüyorum mesela benim oğlum da son adetim 28 Temmuz . Temmuz olarak hesaplarsak kız çıkıyor ama ben 11 Ağustos da hamile kaldım ve erkek çıkıyor doğru erkek ✅ Kızım da ise son adetim 16 Kasım . Kasım olarak hesaplarsak Erkek ama ben 7 Aralık da hamile kaldım ve Aralık Kız doğru ✅
Siz Kasım da hamile kaldınız görünüyor çünkü son adetiniz 12 Kasım ve 10 Aralık da testiniz hamile olduğunuzu gösterdi. O yüzden erkek çıkıyor. ✅
Benim , mesela kızımda testim 31 Aralık da dijital test ile hamile +3 dedi ve doğru ben 7 Aralık da hamile kaldım ve kız ✅