Fatma342 canım benim iki gebeliğimde de hergün mide koruyucu kullandım. Dediğin gibi aşırı kötüydüm. Ama gebelikte lansor değilde içeriği pantoprazol olanlar daha çok tavsiye ediliyor diye biliyorum. Doktor yazdıysa zaten sıkıntı yoktur ama yine de bir danışın derim. Benim eşim de hemşire ondan çok rahat konuşuyorum bu konuda ama korkmayın. İçiniz rahat olsun sizi en çok ben anlarım ,🥲🥲