Silaalgz ben gebelik öncesinden beri gastrit hastasıyım. Her gün aç karnına mide koruyucu içiyorum. İçmediğim günlerde deli gibi yanıyor gaz oluyor midemde. Soğuk süt yudum yudum iyi geliyor fakat, kefir, yoğurt gibi şeyler mayalı seyler onlar anlık iyi gelse de mideyi daha da çoşturur. Tahin de uzun vadeli iyi gelir. Gaviscon surup iyi geliyor ya da rennie kötü olsa da için rahatlarsınız bir süre.