Merhaba anneler ve anne adayları,
Ocak ayında 2. bebeğime hamile olduğumu öğrendim. İlk haftalarda her şey yolundaydı ama şu an bir sorunum var ve önerilerinize, tavsiyelerinize ihtiyacım var.
Bebeğim geçen haftaki kontrolde regl tarihime göre 7+2 deyken kesemiz 6+2 gözüküyordu. Kalp atışı da duyamadık. Bugün tekrar kontrole gittim. 8+1 olması gerekirken 6+3 olarak gözüküyordu. Yine kalp sesi duyamadık. Doktorum bir kez de ultrason bölümüne yönlendirip orada da bir kontrol yaptırdı. Radyolog hekim kalp atışı duyamamakla birlikte çok ince bir kanama alanı gördü. Pek ümitlenmemem gerektiğini, belki genetik bir rahatsızlık varsa bebeğin bu yüzden büyümediğini söyledi. Kendi doktorumda 1 hafta daha şans vermemiz için bekleyelim dedi. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu aranızda? Her türlü tecrübeyi dinlemeye açığım. Ne düşüneceğimi bilemiyorum ama sanki onu kaybediyormuşum gibi hissediyorum.