Gammz ben 16. Haftadan beri kullanıyorum kan değerlerim de gayet iyi ona rağmen 30. Haftadan beri kan değerim çok çok düşmüş kalbim çarpıyor elim kolum kalkmıyor dozu 2’ye çıkardı 2 hafta sonra yükselmemiş olursa damardan verecekler hatta. Bebek kandan besleniyor kan ilacı çok önemli. Doğumda da kan kaybı çok oluyor bizler için de önemli. Farklı bir ilaca geçmesini iste canım ama ihmal etme