nur233 hiç bişi inan bazen yemek yiyemedim ama hep sola yattım belki ondandır
hamisgunlukleri hadi bakalım yakınmışız umarım herşey yolunda geçer
mihraninannesi55 az kalmış hadi rabbim sağlıkla kolaylıkla kurtarsın inşallah