Enisecik kaç kilo şuan ben 38 de gittim 3 500 dü kilosu . Benimki de biraz kilolu olacak sanırım 4 kiloya kadar normal doğurabilirsin 4 kilodan sonrası zorlar dedi doktor yırtılma vs çok olabilir dedi bende napıcam bilmiyorum sezaryenden de çok korkuyorum suni sancıdan da. Ama bu gidişle 40 haftayı da görecek gibiyim