4+3 de keseyi gördük şu an 6+2 yiz henüz kalp atışını duymadık randevumuz cuma günü inşallah o gün duyarız :)
göğüs hassasiyeti ve hafiften kasık ağrısı dışında bir belirtim yok bazen endişeleniyorum ama normal diyende var :// Sizce normal midir az belirti yaşayan oldu mu? )