Mor-kelebek 5+0 ım suan 2gün öncr öğrendim ve eşime söylemedim henüz 🙈 yarın doğum günü yarın söylemeyi planlıyorum. 2bebeğim ve çok heyecanlıyım, ilk kızım tüp bebek ile olmuştu ve bu kez normal süpriz oldu bana duygularımı anlatmak imkansız 🥹 pazartesi doktora gideceğim inşallah keseyi görebiliriz 😍 uyku ve halsizlik harici bi sorun yok suann, korkuyorum kızımda 6.haftadan 38.haftaya kadar bulantı kusmam olmuştu