SevgibiR benım pembe pıjama takımına kendım yaptım canım pembe beyaz Güler’den bıde 3 yasında kızım var ona kendıme ve mınıgıme yaptım foto cekımı ıcınde beyaz gıyıncem o zamanda güpürlü şal takcam kızlarımıda gene yaptıgım tacı takarım ama bende o gülü taksammı takmasamı kararsızım çünkü tedeturde pek tac begenmıyorum ama boyle üçümüz aynı olmayı ıstıyorum bı yandan 😀😀