Çatlama üzerinden 8 gün geçti bugün akıntım oldu ve ara sıra kasıklrıma ağrı saplandı dayanamadım test yaptım ilk 5 dakikada ışık tutup gordugum bi golge vardı varla yok arasında ama bekledikçe daha belirgin oldu ama varla yok en azından çıplak gözle görebildim bekledikten sonra bata 7 gün var umutlanmak istemiyorum ama içimde bi umut var siz gorebiliyormusunuz ?

