mlkkk History5 Türkiye de Asena azerbeycanda Aybala daha alışılmış benimde eski Türk isimleri aşırı hoşuma gidiyor 😊
Balbebek012 mlkkk aybala çok güzel o kadar saçma isimler yaygın ki en azından aybala anlamlı güzel bir isim
Geleneksel1anne mlkkk bence çok güzel bir isim eşimin kuzeni var bu isimde ve 25 yaşında kız hiçte zorluk yaşamıyor valla lina,liya,viya miya bunlardan kat be kat daha güzel isim😂😂
miroscumm mlkkk Aybala ismi güzel siz isterseniz koyun ama başkası bu ismi beğenmedi diye insanların bebeklerine koyduğu mira lina gibi isimlere anlamsız demeniz hiç hoş olmamış insanların size yaptığında rahatsız olduğunuz tutumu sizde yapmışsınız kızımın ismi Mira ve hiç anlamsız olduğunu düşünmüyorum biraz araştırırsanı anlamını öğrenirsiniz.
Borttee Çok güzel isim sürekli inci, parla ,Asel,erva,Miray ,ayla ,defne bu isimler konuluyor güzel isimler ama çok yaygın ilerde bir neslin ismi aynı olucak biraz farklı olmakta güzeldir
Brcbldn Eliffyamann alperler gokturkler gibi isimlerde ne var simdi sizin soyleminizde sacma olmus turkce bir isim sonucta