mlkkk Kızlar oğlumun adı Alper kızıma da Aybala koymak istiyorum açıkçası çok içime sindi ama yine de tr de çok alışılmadık bi isim. Eşim beğeniyor ama çocuk` ilerde sıkıntı yaşar diyor bende diyorum millet şimdi saçma sapan isimler koyuyor onların arasında bu mu sıkıntı olacak😂😂
Elsa57- mlkkk siz bilirsiniz ama bence alisilmisin dışında güzel değil bu benim fikrim tabi yine siz bilirsiniz
staRmama mlkkk çok güzel bir Türkçe isim. Saçma sapan isimler yaygınlaşacağına bu isimler konulsa keşke
Eliffyamann mlkkk sizin tercihiniz tabi ama bile bile çocuğumu üzecek bir ismi ona vermem, cem yilmazin skeçlerinde bile konu oluyor Göktürklerr alpertungalarr avmlerde geziyor diye yani aybala da bile bile tarihi bir isim
mlkkk Elsa57- alışılmışın dışında evet ama aybüke aysima aymira gibi aydan türetilmiş gibi olduğu için aslında kulak zamanla alışır diye düşünüyorum 😅
mlkkk Eliffyamann Cem yılmaz dalga geçti diye tarihi veya kökenli isimlerden insanların vazgeçmesi gerektiğini düşünmüyorum sonuçta Cem Yılmaz dediğin adam kim😊 açıkçası çocuğumu üzecek bi isim olduğunu düşünmüyorum günümüzde mira lina gibi anlamsız isimler çok konuluyor alışılmış isimlerde Arapça kökenli dini isimler ırkçılık gibi olmasın ama kuranda geçiyor dini isim adı altında Arapça kökenli isim koymakta benim içime sinmez anlamsız yeni nesil isimlerle zaten kendimde dalga geçiyorum yani Türk kökenli isimler ailemize daha uygun ama Aybala ismi bi biraz alışılmışın dışında Türkiye’de
Brcbldn Eliffyamann alperler gokturkler gibi isimlerde ne var simdi sizin soyleminizde sacma olmus turkce bir isim sonucta
Eliffyamann mlkkk bende kızıma öz Türkçe isim koyuyorum ilay olacak inşallah ama sizin dediğiniz gibi aybala gibi dalga konusuna açık bir isim değil demek istediğim bu Yinede mila mina koyanlar gibi bu ismi koymakta sizin tercihiniz
miroscumm mlkkk Aybala ismi güzel siz isterseniz koyun ama başkası bu ismi beğenmedi diye insanların bebeklerine koyduğu mira lina gibi isimlere anlamsız demeniz hiç hoş olmamış insanların size yaptığında rahatsız olduğunuz tutumu sizde yapmışsınız kızımın ismi Mira ve hiç anlamsız olduğunu düşünmüyorum biraz araştırırsanı anlamını öğrenirsiniz.
2princessmother mlkkk bence çok güzelll hiçte dalga geçilecek bir isim değil Benim kuzenimin bebeğinin adı aybala ben çok beğendim 🫶
History5 mlkkk Anne tarafım Azerbaycan kökenli ve büyüklerim aygızım, aybalam, arzu gızım diyerek büyüttü bizi aşırı hoşlanırdım kendi Öztürkçemizden isimler tercih etmemiz neden insanları rahatsız eder dalga konusu olur hiç anlamıyorum
mlkkk History5 Türkiye de Asena azerbeycanda Aybala daha alışılmış benimde eski Türk isimleri aşırı hoşuma gidiyor 😊
Accountant mlkkk çocuğunun ismini cennetteki bilmem ne koyanlar eleştirmiş burda sorulan çoğu isimden güzel en azından Türkçe 😀
Krystal mlkkk Bence güzel ama nasıl deyim .. iltifat ederken oy aybalam derler ya o şekil daha güzel geliyor kulağıma şahsen. İsim olarak düşünemedim hiç. Olmadı yanına bir isim daha koyarsınız büyüdüğünde sıkıntı olacağını düşünürse ikinci ismini kullanir fıstık.🙃
staRmama Eliffyamann mümkün değil ki kurallar var i-a aynı kelimede olmaz ya ılay olacak ya iley. Önemli değilse sorun yok sadece söylemek istedim sağlıkla gelsin
mucizemom8 mlkkk geçen gün Aleda diye bir isim duydum anlamı çok güzel fakat çocukla Algida dondurma reklamı gibi diye dalga geçiyorlar 😁 ama bu güzel isim bence dalga geçilecek bir yanı yok 🥰
Nuriay mlkkk güzel isim ama aybala ismiyle ilerde sıkıntı yaşaya bilir Aykız daha makul gibi tabi siz nasıl isterseniz öyle koyarsınız. Ben azerbaycanlıyım burda birini cagırdığımızda eger bizden küçükse ve samimiyet varsa veya akrabalık ve s. Böyle sesleniriz erkek ve ya kız farketmez aybala bura gəl mesela ‘ Ay bala besti ‘ ay insan yeter gibi yanı her kes burda bu lafı kullanır