mucizemom8 sutlukahve_ 15.16 gibi canım test yaptım ama softec marka ne bileyim kuşku içinde kaldım 🤷
mucizemom8 sutlukahve_ şu şekil çıktı inşallah yalancı pozitif falan değildir iki yıldır bekliyorum hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla nasip olurda bu defa kucağıma alırım inşallah 🥰
Glsmshn mucizemom8 evet canım biraz erken oldu sanki ama şansımı denemek istedim neyse biraz daha bekleyeyim tabi bu arada regli olmazsam. Senin testte var çok silik bir çizgi. İstersen teste devam et aynı markadan koyulaşma olacakmı yada birkaç gün bekle kan ver. Bat ne zamandı
mucizemom8 Glsmshn inşallah güzel haberler alırsın canım 🥰 evet canım günümün geçmesini bekliyorum geçerse kan vericem ilk yaptığım daha silikti hatta gölge gibiydi önceki postlarim da var bunuda salı günü ilk idrarla yaptım bu şekil çıktı hayırlısı artık 🤲
Burcak61 sutlukahve_ bence bekleyin ben regl tarihinden bir gün önce yaptım silik çizgi çıktı öğleden sonra kan verdim 48 çıktı yani çok yeniydi zaten erken gebelik testleri de 25 değerini ölçebiliyor o yüzden bekleyin
Krystal sutlukahve_ Ben 1 hafta geciktikten sonra öğrendim. Daha net oldu. Tek seferde test tek seferde kan kafa mis rahat.😅