sutlukahve_ 4 Mart pik oldu test yapsam çıkar mı ki kızlar 3-4 gün bekleyeyim diyorum aslında ama siz ne zaman ogrenmistiniz
Glsmshn sutlukahve_ canım benimde 4 mart yumurtlama 5 mart çatlamaydı bugün kan testi yaptım negatif. Olsa çıkarmıydı bilmiyorum. Erken gebelik testiyle 5-6 gün önce öğrenenler var burda
sevinjjly sutlukahve_ ben 4 mart regl olacaktim. Akşama kadar bekledim olmadim. Test yaptim silik cizgi vardi. Sabah doktora gitdim hcg 144 cikti
Burcak61 sutlukahve_ bence bekleyin ben regl tarihinden bir gün önce yaptım silik çizgi çıktı öğleden sonra kan verdim 48 çıktı yani çok yeniydi zaten erken gebelik testleri de 25 değerini ölçebiliyor o yüzden bekleyin
mucizemom8 sutlukahve_ bence varsa da çıkmaz stres yapma bekle biraz sabırsız olabiliyoruz evet ama beklemek mecburi oluyor😇
sutlukahve_ Gulfmogz o kadar dayanabilirsem tabi😂aslında en güzeli senin yaptığın ama bende adet günü yapayım çıkmazsa gecikmede denerim diyorum
mucizemom8 Glsmshn 9 gün olmuş canım çatlamanin üzerinden 15 gün yap bence bana doktor öyle demişti 15.17 gün doğru sonuç verir çok erken bence varsa da çıkmayabilir
Glsmshn sutlukahve_ sorma vallaa ben iş arkadaşlarınında gazına geldim işteyken kan verdim sonra sağlık olsun dedim😂
Glsmshn mucizemom8 çatlamadan en erken 12-13günde yapın ama normali 17.gün demişti bir gebenin günlüğündeki ebru hanım. Çatlamadan 17 gün sonra adetim üç gün geçmiş olacak zaten. Ah keşke okadar bekleyebilsem 😂
mucizemom8 sutlukahve_ evet zor bende bekliyorum inşallah hayırlısıyla kolaylıkla sağlıklı evlatlarimiz bizimde olur 😍
mucizemom8 sutlukahve_ 15.16 gibi canım test yaptım ama softec marka ne bileyim kuşku içinde kaldım 🤷
mucizemom8 Glsmshn valla bilmiyorum canım doktorum bana öyle dedi ebru abla banada takip yapmıştı ama oda bana 17 gün yap demişti evet adet geçmiş oluyor çatlamanin 14.veya 15 gün adet olunmuş olmuyor gebelik yoksa ama inşallah vardır 9 gün de erken ama 😁
Glsmshn mucizemom8 evet canım biraz erken oldu sanki ama şansımı denemek istedim neyse biraz daha bekleyeyim tabi bu arada regli olmazsam. Senin testte var çok silik bir çizgi. İstersen teste devam et aynı markadan koyulaşma olacakmı yada birkaç gün bekle kan ver. Bat ne zamandı