Hmdylvc Çalışmaktan kaynaklı bende de oluyordu nst ye hiç girdiniz mi sancı vs çıktı mı, kasıklarda hareketlenmeler hala hissediyorum normal demişti doktorum olabildiğince dinlen diyordu çalışırken ama yine de kontrole gittiğinizde hekiminize sorun☺️ Özellikle çalışırken son hafta çok zorlu geçmişti sizi çok iyi anlıyorum❤️