Robinnn bende hsg çektirdim sonuçta sıvı birikintisi gibi birşey yazmıyordu.sonra başka yere gittik tüp bebek için bana sıvı birikintin var tüpünü almak gerek yoksa embriyo tutunmaz düşer dedi.simdi başka yere aldım randevu boşu boşuna açık olan tüpümü aldırmak zorunda kalmak istemiyorum.tek tüplüyüm zaten onu da alırsam artık sadece tüp bebekle gebe kalabilirim doğal yolla kalmam imkansız olacak