Raporda tüplerde sıvı var geçiş az tıkanıklık var demek istiyor ama fotoğraftan anlayamadım o yüzden yorum yapamıyorum. Benimde tüplerim tıkalıymış ikiside hsg de açıldı fazla ilaç gönderdim zor açıldı dedi hatta doktor ama sıvı birikimi yoktu bende sıvı birikimi belkide tüplere zarar vermiş olabilir bence yine de başka bir doktora daha danışın