Gzmel Talentedmom onlara asla çözüm yok zaten ama anne karindaki bebegin gelişimini nasıl fark atmaya çalışıyosunuz
Gzmel Ftmnnr evet anne karnındaki bebeklerin nesini yaristiyosun gen savaşı veriyor kadın benim genlerim daha kaliteli diye ahhaha
Ftmnnr Gzmel valla Hıc bellı olmaz ıyı dersın 4 yaşından sonra gen hastalığı çıkar Hıc belınolmaz Allah korusun
A145N Gzmel ay hiç sorma 😂herkesin beslenmesi ayrı bide öneri veriyolar ben şunu yedim bunu yedim sen yedin tamam da onu alamayacak dolu insan var avokado yedim 4.500 kilo doğurdum diyen briini okumuştum onların hiç biri kilo yapmaz sadece bebeğin gelişimini destekler
Gzmel A145N hahaha evet evet manda yoğurdu ye diyen var nerden bulabilirim pardon doktorum kendi demişti sen minyonsun bebeğinde minyon bu genetiktir diye ama gel gör ki karşındakini ikna et ahhaha
A145N Gzmel ahahahah ben daha inek yoğurdu yiyemiyorum tiksinerek yiyorum 😂manda yoğurdunu kim önerdi 😂🤣
Gzmel A145N isimini hatırlamıyorum burda yine manda yoğurdunu ben nasıl bulayimda yiyim yani hahah genetik sorunu manda yoğurdumu cozecek haha
mucizemom8 Gzmel ben çok kızıyorum valla o kendini rahatlatmak için soruyor belki ama bazıları gerçekten sinir bozuyor nasıl ki her insan bir değilse yetişkin bile her bebek her hamilelik de bir degil bence çok şisko olunca noluyo yani sağlıklı olsun önemli olan o🥰
Gzmel mucizemom8 tabi ki doktorum dedi anne karindaki bebekte nasıl 5 yaşındaki çocuk 7 yaşında gibi 7nyasindaki çocuk 5 yaşında gibi durur bebeklerde oyledir önemli olsan sagikli olmasi dedi yani benim bebeğim mesela 32 de 1600 kiloydu zayif ama sağlıklı Allah’a şükür
Ananim Gzmel ya ilk okul eğitim seviyesindeki insanlar işte. Görgü yok, medeniyet yok, bilen cahiller başka bir şey yok. O yüzden yok sallanacak bir potansiyel değiller. Ama o an durumu yaşayan kişilerin psikolojik olarak eğilimi olup üzülebilir tabi.