Kesinlikle katılıyorum ben de çok sinir oluyorum. İnsanların derdi var, paylaşmak ve aynı dertte olanlar varsa birbirlerine destek olmak için yazıyorlar ama dediğiniz gibi saçma sapan kendi olumlu deneyimlerini anlatanlar çıkıyor. Yani bize ne bizim sorduğumuz bu mu? Her şeye yorum yapmak zorunda değilsiniz