Sanane25
Haftan kritik haftalar olduğundan sanırım yani daha küçük olduğundan olabilir.
Ama doğru her devlet hastanesi ilgili davranmıyor .
Küçük haftalarda banada aynısı dediler ya düşcek ya tutuncak görcez dediler progestan iğne ve hap kullandım evde . Şimdi yine kanamam oldu büyük haftalarda o zaman yatış verdiler.
Rabbim şifa versin sağlıkla kavuşun 🤲🏻