Bezelye1
28+3 de kanama şikayetliyle acıle gittim hemen yatış verdiler 3 gün hastanede kaldım.
Sancım , acılma yoktu ama ne olur ne olmaz diye çiğer geliştirici iğne vuruldum.
Nasil saldılar anlamadım . En azından 1 gece kontrol amaclı tutsaydılar.
Geçmiş olsun .