Dileksunaa00 Çok şükür hiçbir zaman arkadaşlık konusunda sıkıntı yaşamadım.. Gittiğim her yerde birden fazla arkadaş edinmişimdir çoğu arkadaşlarımla seneleri devirmeye devam ediyoruz.. Evlenince aramıza mesafeler girdi ama bunun eksikliğini bana hiçbir zaman hissettirmediler her gün her dakika sanki hep yanı başımda gibi hissettim her birini eskiden bugün hangisine vakit ayırsam diye düşürken aramaların biri bitiyor biri başlıyor şimdi o konuda zorlanıyorum.. Hep derim insan insana her zaman muhtaç.. Sizi daima hayatta tutacak insanlarla denk gelmeniz dileğimle.. 🥰🌸