Dileksunaa00 arkadaş edinmeyi bırakalı çok oldu edindiklerimde menfaatleri olmayınca yüzüme bakmaz oldu . Mesela lisede yakın bitane vardı kızın ailesi baya sorunluydu benimde öyle ama ben hafta sonu çalışıp Üç beş kuruş kazaniyodum kızla beraber yedik hep Onun beş kuruşunu görmedim Tamam isteyerek yedirdim ama Bu kesilince ben Bı yola girince bı baktım Beni tanimazdam gelmeye başladı . Ya da çoğu ben sozlenince Tavır aldı değişti bende yol verdim şuan kimse yok bı kaç konuştuğum var ama sadece o kadar