___Ebruli___ Ozge-Duru35 çok teşekkür ederim 🥰 3lü taramam için perinatoloji ye yönlendirildim gitmişken detaylida baktır dedi doktorum ama bilgim olmadigi için size sorayım dedim
petronix Ozge-Duru35 Merhaba ben perinatoloji takipliyim 14+3 haftalık hamileyim bugun bana radyolojiden randevu al dedi gittim randevular dolu dedi. Zaten perinatoloji takipliyim diye normal randevunu alır gibi gitmem gerekmiyor muydı ya bakıyorum da burda daha ileri hafta olanlar bile randevu bulmuş
eylulll01 Ozge-Duru35 20-21 hafta gayet ideal bende o zaman gideceğim ,senin içinde erken değil canım gidebilirsin
5_erkek_annesi sednc0 canım ritmik şekilde aynı yerde oluyorsa hıçkırık😊ama genelde çok ileriki haftalarda hissedilir o
___Ebruli___ Ozge-Duru35 sana bağlı senin kararın ben 2li tarama testini yaptırmak istemediğimi belirtmiştim doktoruma 3lu yapalım yinede dedi istemeye istemeye yaptım risk ver dedi ondan perinatolojiye görün dedi
Ozge-Duru35 petronix ben normalde perinatoloji takipli değilim yasım itibariyle 2 taramaya bisey çıkmadı çok şükür radyolojinin yaptığını istemedi dr um hatta kendi dr önerdi ona yer bulamadım diye başka perinatologa aldim
Edanur0910 Merhaba bende 21+6 da yaptırdım dündü eğer erken haftalardan randevu bulursanız devlet yapıyor ama 22-23. Haftalarda giderseniz hem doluluktan hemde haftanızın geçmesine az kalmış olucaktır
___Ebruli___ Ozge-Duru35 2.dogum doktoruna gittik oda muane etti rapora baktı benim için grafik önemli dedi burun kemiği ve ense kalınlığı iyi dedi birşey görmedim dedi yinede perinatoloji ye görün dedi için rahat olsn dedi bakalım dua edin 🌺🎀
NoName_ Ozge-Duru35 ya benimde 20+3 son adet tarihime göre randevu tarihim ama usgde 4 gün filan küçük çıkıyor ikili testte de aynı durum oldu 19+6 olacak olurmu acaba 🥲
Esiilaa Ozge-Duru35 beni 20+ larda çagırdı usg de de 20+2 cıktı gayet tüm organlarını el ayaklarıma hepsine en detayına kadar baktı hiç bir sıkıntı olmadı haftası kaynaklı bakılabılır