Rahatlık açısından illaki annemizin yerini kimse tutamaz ama kayınvalidemizin de torununu görmeye hakkı var diye düşünüyorum. Ben nırmalde 20 gün annem son 20 gün kayınvalidem diye düşünüyordum. Ama kayınvalidemin ilk torunu kızı da yok kız torunu bide o yüzden onun da ilk görmeye yanında olmaya onu bakmaya hakkı var diye düşündüm ikisininde gelmesine karar kıldım. Tabiki bunlar kayınvalide ile olan ilişkilere de çok bağlı. Bazıları görmek istemez bazıları da kendi annelerinden kayırmaz biz öyleyiz elh 🙏