Adelimm bu süreçte kayınvalidemin ya da bir başkasının mutluluğu değil , ben bebeğime bakabilirim zorlanırım yanlis yaparım belki ama ben bakabilirim, uykusuz kalsam da yorulsam da annesiyim 😌 Kimseden beklentim yok bu yüzden belki de kayınvalidemin kalmasına da gerek yok diye düşünüyorum 😌 Evlendikten sonra 2 kişi olarak aynı evin içerisinde yaşıyoruz, bebek olduğun da 3 kişi olmak istiyorum çok daha fazla kalabalık bir aile değil 😌 Ne biliyim bebek hayalini kurarken hesaba kayinvalidemi ve kayınbabamı görümceleri eklemeyi unutmuşum sanırım 😂