Miraaaaam21 MerveBasknpek 11 :) erkek ise hemen belli oluyor kız ise 16. Haftayı beklemen gerek canım
Canh20 Haftamdandan bebeğim bacağı kapalıydı 16. Haftamda doktor bebeği gördüğünü bana duyurma şimdilik bidakine emin oluruz dedi 23 haftamda detaylıda net öğrendim oğlum oluyor allahın izni ile.
Anonimanonim MerveBasknpek doktorum doçent ve perinatolog yılların tecrübesi cihazı vs de çok iyi ondan kaynaklı olabilir Kendi doktorumun muayene gününe daha var diye dayanamazdık evin yakınındaki doktora giderdik yanlış hatırlamıyorsam 15-18 hafta arası bişeydim kadın hala cinsiyet söylememişti emin olmamıştı
Ayse0434 MerveBasknpek Nhayattt Evet 11. Haftada tahmin etti erkek dedi ve 13. Haftada kesin erkek dedi
Canh20 MerveBasknpek çok geçti hemdee ama her gittiğimde kontrole bebek bacaklarını kapattı diyordu hatta bir ara problem olabilir mi diye düşündüm meğer değilmiş öyle denk geliyormuş sağlıklı olması bizim için önemlisi oydu ama çevre etkisi tabii ki de öğrenmeye teşvik ediyor sonrasında öğrendik elhamdülillah
MerveBasknpek Canh20 tabikide sağlıklı olması herşeyden önemli geç olsun güç olmasın sağlıkla gelsin 🤲🏻
Vatdifak Ben tam 11. Haftada kontrole gittim geçen. Doktor bir anda pek erkeğe benzemiyor, kız gibi dedi. Erkek olsa bu haftalarda kendini belli eder miydi acaba
MhysaTheGreat Vatdifak bana da 11de kıza benziyor demişti doktor 15te gittim pipisini gördük 😂😂 siz yine de haftanız ilerleyene kadar kendinizi çok bu fikre alıştırmayın
MerveBasknpek Anonimanonim benimde kızımı ikili testte söylemişti doktor oda uzman perinatologtu ama şuan başka şehire taşındım bulunduğum yerde küçük olduğu için çok alternatifim yok