monica50 ben de 12. haftada yazdırdım ama içinde omega balık yağı vs olmadığı için biraz yetersiz geldi. kendim de elenatal2 aldım bir gün decavit bir gün elenatal kullanıyorum ikisi de uzun gitmiş oluyor
nevaneva Deletedmom_808 decavit sadece vitamin ve mineral pıhtılaşma için vermemiştir oksapar veriyolar pıhtılaşma için. Decavit genelde 16. Haftadan sonra veriliyor devit 3 le birlikte size baya erken vermiş
Deletedmom_808 nevaneva bende erken verdiği için sormuştum pıhtılaşma için oksapar iğne başlıcam dedi kalp atışında
Momellaa Deletedmom_808 canım decavit vitamin pıhtılaşma için coraspin kullanıyorsun decaviti 12.haftadan sonra başlıyorlar folikasiti kesip decavitle devam ediyorsun
Papatyael47 Abilikardesli anladım cnm benimki yemekten hemen önce demişti ama unutuyorum bende yemekten sora kullanıyorum
Gamze9435 Deletedmom_808 bende kulaniyorum decvait imom ve ferrocel bunlarin hepsini 6 aylik hamileyim