Deletedmom_808 söylentilere değil bilimsel araştırmalara bakmak lazım 🤗 bende duymuştum denilenlerleri sonrasında yerli yabancı kaynakları, makaleleri okudum. Dedikleri kısmen doğru ama eksik bilgi veriliyor sansasyon oluşturmak için ne yazık ki… Bir gebenin alması gereken minimum değer 400mcg, şayet bu değerin altına folik asit alınırsa o zaman gelişim bozuklukları ve otizm riski olunabiliyor. Yine alınması gereken maksimum miktar 1200mcg, bu miktardan fazla alınması da gelişim anamolilerine sebep oluyor. Burada önemli olan uygun doz ve miktarda kullanımı. Dediğim gibi vitamin takviyesi alıp folik asitten zengin beslenseniz dahi doz aşımı olması çok da mümkün değil