Nanelimon_19 Ozgekiz sizinkilerde çok güzel isimler benim ismim Aslıhan Aslan mı olsa dedk ama onuda eşime beğendiremedk 😬
Ozgekiz Nanelimon_19 aslan da havalı 🥰 en güzel şekilde en güzel isimle gelsin 🥰 ne kadar büyük sorumluluk şu isim meselesi 🥹 ömür boyu etkiliyor çocuğu… Anlamı güzel olsun, her seslendiğimizde isminin manası ile huyu bir olsun diyerek koymuştuk Selim i 🥰
Nanelimon_19 Ozgekiz yaa kesinlkle öyle ilk oğlumda hiç zorlanmamıştık hep istediğim bir isimdi 2. Erkek olursa diye isim bulmuştık 3-4 tane hepsiniy yakın çevremdekiler koydu kaldık ortada o yüzden çok zorlanıyoruz bu sefer
hakkah24 Nanelimon_19 Ben de Kutay koyacağım🙈 bizim ailelerde bir alışamadı ama arkadaşlarımız bayıldı siz kararlı durunca onlar da alışmak zorunda kalıyor😂
Nanelimon_19 hakkah24 yaa bende diyorum eşime aslında mecbur sevecekler hem anası babası biz değil miyiz biz ne koyarsak onu sevecekler elbet
hakkah24 Nanelimon_19 benim de eşim çok ısrarcıydı ben ilk ısınamadım 6 ay isim bulamadım😅 sonra kahve alırken falan isim veriyoruz ya, Kutay diye sipariş vermiş eşim, daha sonra Kutay Bey kahveniz hazır diye seslendiklerinde bir hoşuma gitti gidiş o gidiş😅😅
Nanelimon_19 hakkah24 yaa biz 7 aylık olduk aslında bir aydır kutay diye karar vermiştik ablası beğenmedi diye dün birden kutay koymasak mı dedi bende bişey diyemedm ya bakalım falan dedi dedm çocuk doğacak 😬