Nanelimon_19 isim koyarken Türkçe karakter içermemesi, küçük/büyük ünlü uyumuna uyması ve iki hece olması kuralım vardır 😄 oğlumun adı Selim 🩷 ikinci oğlan ise eğer ismi Ömer diyoruz (hem Türkçe karakter içeriyor hem de büyük ünlü uyumuna uygun değil… Ama benim adım Özge diye Ö ile başlasın istedim) diğer seçenekler de Ceyhun ve Orçun…
Kutay çok güzel 🥰 ama içinde gök barındıran isimlere de hayranım 🩷