aygulllllsnnn idrar yolu enfeksiyonu.. annem de bana aynı şekilde hamile kalmış. enfeksiyon geçirdiğini söylemiş doktor, dayamış antibiyotiği. Ben üç gün kullandım sonra içime öyle bir his geldi ve eşime dedim ki ben hamileyim ben bu ilaçları içmiycem. o da kızdı saçmalama dedi iyileşmen lazım daha cok var çocuk yoktur iç dedi, dinlemedim asla. adetime de 7-8 gün vardı ama sıfır regl belirtisi ağrı yok sancı yok. sonra aradan 11-12 gün geçti adetim de 4 gün gecikti ve erken hamilelik testinde belli oldu. en erken belirtim de göğüs hassasiyeti, aşırı bel ağrısı ve uyku haliydi 🥺🥺