Sema_3858 User658383839 çok teşekkür ederim inşallah canım o açıklık kontrolü beni stres yaptırdı çok zorlandım ben o esnada doktorda sancialrin 5 dk bir düşerse suyun gelirse gel dedi öyle bakalım yarın Kendi özeldeki doktoruma gidicem o ne dicek ne zamana gün verir
Nuranca Donaldvetomris sonrasında ki acı benim için çok zor olmadı yatar pozisyondan kalkarken zorladı sadece size yardımcı olabilcek biri varsa hiç korkmayın 🥰 ama uyanıkken ameliyatı ben de ilk kez tecrübe edicem ilkinde tamamen uyuyulmuştum 🤗
Donaldvetomris Nuranca gerçekten çok heyecanlı ve korkulu bir bekleyiş inşallah hepimizin doğumu ve sonrası çok kolay geçer bir an önce toparlarız ♥️
anne890 Aleyy_53 yarın tam 36 olucagim çok yoruldum dogursamda rahatlasam diyorum artık acaba hurma ananas spor felan yapsam erken olmaz degilmi doğum icin
Yamacefe Bizde pazar günü tam 36 oluyoruz ve sezeryana aliniyoruz şekerden dolayi önde gelişimi rabbim sağlıkla dünyaya getirmeyi nasip etsin yavru kuşlarımızı