Mucizemiz4735 ilk 16+5 de hissettim aslında o zaman pek emin olamadım ama 17. Haftalarda baya netti hatta akşam babası konuşup karnıma dokundukça hareket etti çok şaşırdık. Kesin hissediyorlar diye düşünüyorum 😊 kilom pek yoktu göbeğim de çok yok o yüzden hissediyorum sanırım.