Enisecik aşırı kötüyüm diyorsan git rahatlarsın eve gelir uyursun ama son haftalarda nefes darlığı her hamile kadın yaşar sakince dolu dolu nefes alın verin bı nebzede olsa rahatlatır ama hızlı hızlı almayın nefes yorar sizi bende öyle oluyordu Allah sağlıkla doğum nasip etsin