Deryadry sola yatmaya çalışıyorum ama işte bazen bir uyanıyorum yüz üstü uyumuşum yoksa vicdanımda rahat etmiyor uyanır uyanmaz ilk işim bebeğimi uyandırıp hareket etirmek oluyor resmen içim öyle rahatlıyor yüz üstü istesem de şu an yatamam zaten şiş göbekle😂