Ben 16 17 haftaya kadar çok ciddi kabızlık yaşadım 3 4 günde bir gidebiliyordum zorla oda destekle kendi kendime değil yani. Sonra nasıl olduysa düzene girdi ama ben bu süreçte tabi kayısı zeytinyağı Hoşaf probiyotik neler neler yaptım işe yaramamıştı. Şimdiki düzenim sabahları 2 probiyotik hap 2 kaşık zeytinyağı 2 tane solgarın karnı yarık otu hapı var onu içiyorum 1 gün arayla bir tatlı kaşığı keten tohumu içiyorum ve üzerlerine kahvaltı yapmadan 1 litreye yakın ılık su içiyorum. Günde toplam 2 2 buçuk litre su içmeye çalışıyorum. Ekmek türevi yemiyorum pek çok nadir yani arada yulaf lapası falan yapıyorum armut yiyorum lifli beslenmeye çalışıyorum. Anca böyle her gün çıkmaya başladım. Kabızlık bence en zoru bu süreçte kolaylıklar diliyorum