Merhaba kızlar. İlk gebeliğimde çok aşırı yemememe rağmen 20 kiloya yakın aldım. Bunun çok büyük sebebi kabızlık oldu. Hele ki demir ilacını günde 2 adete çıkardık o süreçte neredeyse sürekli olarak kabızlık problemi yaşadım. Şimdi 4+6yız ama hemen başladı kabızlık sorunu. Yine bu şekilde aşırı kilo almak istemiyorum. Siz ne yapıyorsunuz kabızlık yaşamamak için?