2cocuk2kopek evet iyi çok şükür çevremdeki devletler 😊 bu dogumumda kanama kontrolu yaparken biraz işkence ettiler ama neyse oda bu duygunun biberi olsun 😅 sonuç dogumhaneden çıkınca iyi miyim iyiyim 😊 ha travma kaldı mı kaldı cinsel hayatımı da etkileyecektir muhtemelen ama bilmiyorum suan henüz 10 uncu günüm